20 Mayıs 2013 Pazartesi

Rafet El Roman - Son Veda Şarkı Sözleri

Ne dindim ne duruldum 
Her yokluğu unuttum 
Ne varsa sende buldu bu kalp 
Ne günlere kaldı bu can dayandı durdum 
Döner dedim sabır dedim yürek 
Gel gör ki bak senden önce ben hiç kimseye 
Böylesine deli aşık olmadım 
Ne varsa geçmişte kalan seninle yaşanan 
Gözlerimden geçiyor şimdi 

Bir zaman geçmiş aşklardan 
Bir şiir,kitap okursan hatırla 
Seni sonsuz ve yalansız 
Karşılıksız,amansız seven var 

Gönül hergün bir yerinden 
Yaralandı sen giderken unutma 
Bir düş bir yaprak gibi 
Savruldu gör şu ömrü uğrunda 
Of of 

Ne yıldım ne kırıldım 
Gururla direndim 
Sana değer dedim her gün 
Gel gör ki bak senden önce ben hiç kimseye 
Böylesine deli aşık olmadım 
Ne varsa geçmişte kalan seninle yaşanan 
Gözlerimden geçiyor şimdi 

Bir zaman geçmiş aşklardan 
Bir şiir, kitap okursan hatırla 
Seni sonsuz ve yalansız 
Karşılıksız,amansız seven var 

Gönül hergün bir yerinden 
Yaralandı sen giderken unutma 
Bir düş bir yaprak gibi 
Savruldu gör şu ömrü uğrunda 
Of Of 

Bilmiyorsun ne haldeyim 
Kan revan içinde kalbim 
Tepeden tırnağa yanıyorum 
Uçurum diplerinde bedenim 
Betonlar düşüyor sanki bağrıma 
Bir bir ağaçlar devriliyor şimdi tam başucumda 
Ne olursun ya dön gel ya benide al yanına 
Kimbilir belki bu sonuncu günüm 
Sana son sözüm son vedam

Söz: Rafet El Roman 
Müzik: Rafet El Roman, Can Sanıbelli, Erman Türköz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder