20 Mayıs 2013 Pazartesi

Rafet El Roman - Seven Bilir Şarkı Sözleri

Bir martı süzülür enginlere 
Sorarım sevgilim nerede diye 
Dolu gözlerim bakıyorum göklere 

Bir şarkı düşer ah dillere 
Diliyorum ki sen ve ben yine 
Bembeyaz düşlere aşk içinde 

Şuan da kapandı gözlerim 
Yıkık bir şehir gibi kalbim 
Yüzüm yüreğime kadar asık 
Özledim demek yetmiyor artık 

Sana eskisinden daha deli aşığım ben 
Yetmiyor sözler, kelimeler 
Bir anlatabilsem 
Seven bilir seven 

Bir martı süzülür enginlere 
Sorarım sevdiğim nerede diye
Dolu gözlerim bakıyorum göklere 

Bir şarkı düşer ah dillere 
Diliyorum ki sen ve ben yine 
Bembeyaz düşlere aşk içinde 

Sana eskisinden daha deli aşığım ben 
Yetmiyor sözler, kelimeler 
Bir anlatabilsem 
Seven bilir seven 

Bir martı süzülür enginlere 
Sorarım sevdiğim nerede diye
Dolu gözlerim bakıyorum göklere 
Bir şarkı düşer ah dillere 
Diliyorum ki sen ve ben yine 
Bembeyaz düşlere aşk içinde 

Seven bilir sevilen de 
Dünyam durur döner yine 
Seven bilir sevilen de 
Dünyam durur döner yine 
Vazgeçemem ben sevmişim bir kere 
Sevmişim

Söz: Rafet El Roman 
Müzik: Rafet El Roman, Can Sanıbelli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder