2 Nisan 2013 Salı

Model - Makyaj Şarkı Sözleri

Çok uğraştım inan unutmak için seni 
O gün sarıldığımızda söz verdiğim gibi 
Son bir öpücüğü çok görmüştün bana 
"Biliyorum" demiştin "ben gideceği yeri" 

Bu sabah çok erken kalktım 
Sevdiğin tatlıdan yaptım 
Yerken onu tek başıma 
Sessiz sedasız ağladım 

Kalktım bir çay demledim 
Açtım bir film izledim 
Zaman bir türlü geçmedi 
Bütün evi temizledim 

Sıkıldım kendimden 
Aptal mıyım neyim ben? 
Neyim var böyle 
Neden kurtulamıyorum senden? 

Geçmiyor günler burada senden uzakta 
Yığıldı şişeler her gün mutfakta 
Tiksindim makyajdan, aynalarımı çöpe attım! 
Durmadan yedim, e biraz kilo aldım! 

Affet beni sevgilim 
Unutamadım seni 
Hiç halim yok uyanmaya 
Sevemem sensiz günleri

Söz: Can Temiz 
Müzik: Can Temiz

Dinle:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder