2 Nisan 2013 Salı

Gripin - Aşk Nerden Nereye Şarkı Sözleri

Bu ilk defa değil ki 
Kimselere inanmadım 
Yalanlar söylemeye başladığım günden beri 
Bu ilk defa 

Cesaretimi topladım, gururumu ezdim geçtim 
Bir zeybek gibi dimdik dikildim tam karşında 
Son bir defa 

Bugün fal bakmayı ögrendim 
Elini tutabilmek için son bir defa 

Boynuna sarılıp gitsem 
Huzuru koklasam Ege'de 
Aşk nerden nereye? 
Soldan sağa dört harf ölüm 
Yazılmamış beş harf hayat 
Aşk nerden nereye? 

Bu ilk defa değil ki 
Kimselere inanmadım 
Yalanlar söylemeye başladığım günden beri 
Bu ilk defa 

Körfez'e döndüm yüzümü bir zeybek gibi dimdik 
Yalnızlıklardan ördüğüm duvarları yıkmak için 
Sonsuza kadar

Söz: Haluk Kurosman, Birol Namoğlu 
Müzik: Haluk Kurosman, Murat Başdoğan, Birol Namoğlu

Dinle:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder